mandag den 1. september 2014

september - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

I dag er første dag af efteråret, hvis man sådan regner efter kalenderåret. Jeg syntes nu efteråret startede op så småt allerede inde i august. Lidt for tidligt efter min mening. Vi er jo kun lige kommet hjem fra sommerferie. 
Men sammen med efteråret kom snigende, kom også tanker om at man skal gøre det der gør en glad, vi har kun en tur i rutchebanen - det såkaldte liv, med mindre man tror på reinkarnation og den slags. Det gør jeg ikke. Så det er jo bare at få det bedste ud af det, også selvom ting ikke lige flasker sig som ønsket. Og det har det ligesom med, ikke altid at gøre.

August var både god og dårlig, og derfor skal september være bedre. 

Så her har jeg samlet nogle billeder fra ting der gjorde mig glad i august. Det er jo bare med at samle dem sammen, og ikke glemme, når nu tiden går så hurtigt. Lige om lidt er det jo jul.

I september vil jeg fortsætte med at gøre gode ting for mig selv, ting som gør mig glad. Jeg vil gerne ende september af med at kunne sige det var en HAPPY MONTH. 

Today is the first day of fall, if you take it calendar-wise, at least that's how we say in Denmark.
But actually fall came early this year. In august the temperatures fell fast. Too fast. I mean, we just came home from our summer vacation. 
So it made me think, we have to get the best out of life. We have to enjoy every little moment in every season, even though things don't always happen as you would like. And time flies. It's christmas before we know it.

For me august wasn't the best month, so my intentions is to make september even better. September is going to be my HAPPY MONTH. And therefore I have collected some pictures of thing that made me happy this last month, because collecting happy moments is a positive way of thinking. At least for me. It makes me realize it wasn't so bad at all. And it really wasn't.

1. Pancakes on a windy day
2. A hot bath in the bathtub, in the dark with candles all over
3. New green plants made it home after a trip to the garden center
4. A good weekend spent with my littlebrother, we went to see the Medina concert in tivoli amongst many other things
5. A bike ride after work, through Dyrehaven down to Bellevue Beach for a swim
6. Swimming with Otto at Bellevue Beach an evening, with my boyfriend taking pictures of us
7. Breakfast in bed
8. Evening walks and runs. Have to do more of them in september!

xo. julie


julie makes - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

julie makes - do what makes you happy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar