onsdag den 15. januar 2014

hej // hello


hej, det her er mig. julie. jeg har lavet en ny blog, hvor jeg vil dele alle mine skæve idéer og skøre påfund. som udgangspunkt vil jeg dele med dig, hvad der gør livet sødt for mig. og for det meste er det kreativitet. jeg tror ikke jeg ville kunne leve uden. og det er sådan, at jo mere kreativt jeg udfolder mig, jo mere bliver jeg inspireret og får nye idéer, så forhåbentligt vil denne blog være med til at skabe inspiration og nye tanker for mig, og måske også for dig.

hi. this is me. julie. and this is my new blog. here i will share all my silly and quirky ideas. i will share things with you, that makes my life sweet, and most of the time, it will be creative stuff. without creativity, there would be no me. and happily, the more creative i am, the more ideas i get. hopefully this blog could give you some inspiration as well.

xoxo. julie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar